شماره ۱۲۳۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر طارمی؟
شوک فیفا به پرسپولیس

شهروند| محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی خبری است که هیچ کس تاییدش نمی‌کند اما درست به نظر می‌رسد.
پرسپولیس تکذیب کرد
عصر روز گذشته وبسایت تابناک خبر محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس از دو پنجره بعدی نقل و انتقالات را اعلام کرد و به همین خاطر جنب و جوشی در بین اهالی فوتبال و رسانه‌ها رخ داد و همه برای گرفتن خبر اصلی به منابع مختلف رجوع کردند. گفته می‌شود مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس که فصل گذشته پس از بستن قرارداد با ریزه‌اسپور ترکیه تصمیم گرفت به پرسپولیس برگردد، با شکایت این باشگاه و پیگیری این پرونده در فیفا دچار دردسر بزرگی شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که فیفا به سود باشگاه ترکیه‌ای حکم صادر کرده است و مهدی طارمی 4 ماه از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند برای هیچ تیمی به میدان برود. در این شرایط باشگاه پرسپولیس به تکذیب موضوع پرداخت. پندار خمارلو مدیرروابط عمومی پرسپولیس در این خصوص اعلام کرد هیچ نامه‌ای به دست شان نرسیده است.
تایید یک مقام بلندپایه
با وجود تکذیب مقامات پرسپولیس و همچنین روزبه وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال، اما یک منبع بلندپایه و رسمی در فدراسیون در این خصوص به سایت "ورزش سه" گفته است: «محرومیت فیفا ابلاغ شده و پرسپولیس علاوه بر محرومیت از 2 پنجره آتی نقل و انتقالات تا چهار ماه آینده قادر به سود بردن از مهاجم خود نخواهد بود.» در این شرایط شوک بزرگی به پرسپولیس وارد خواهد آمد. به واسطه این حکم پرسپولیس تا زمستان 97 هیچ بازیکن جدیدی نمی‌تواند به خدمت بگیرد. در حال حاضر موضوع مهم این است که کدام کمیته فیفا این رای را صادر کرده است؛ اگر این رای توسط کمیته تعیین وضعیت فیفا صادر و ابلاغ شده باشد غیرقابل بازگشت و قطعی خواهد بود و در صورتی که کمیته انضباطی رسیدگی به این موضوع را برعهده داشته باشد، امکان فرجام خواهی وجود دارد. منابعی از ایران که به باشگاه ریزه اسپور متصل هستند ادعا می‌کنند این باشگاه با دریافت مبلغی از شکایت خود صرفنظر خواهند کرد. حال باید منتظر جلسه‌ اضطراری صبح امروز در فدراسیون فوتبال ماند تا تکلیف این حکم و نهاد صادرکننده و احتمال کاهش آن مشخص شود.


تعداد بازدید :  482