شماره ۱۲۳۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
آژير

حادثه در معدن انگوران زنجان
شهروند|  ریزش کیک معدنی باعث محبوس‌شدن راننده کامیون در معدنی در 5کیومتری دندی شد.  شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان این‌که تیم‌های امدادی به محل معدن اعزام شدند، گفت: «این حادثه در ۵کیلومتری دندی در محل جمع‌آوری ضایعات معدنی رخ داد که در پی آن یک راننده کامیون به نام حامد احمدی در زیر ضایعات محبوس شد.»  وی با بیان این‌که این حادثه ساعت 11:30 به جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اعلام شد، ادامه داد: «بلافاصله نیروهای امدادونجات از پایگاه مانشان به محل حادثه در شرکت ترابری دندی که محل دپوی کیک‌های سرب و روی است، اعزم شدند. همچنین یک گروه آنست   از مرکز استان به محل حادثه اعزام شد.» همچنین مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان نیز از اعزام آمبولانس و اورژانس دندی به محل حادثه خبر داد و گفت: «در این حادثه راننده بیل مکانیکی فرار کرد و خودش را نجات داد، اما راننده کامیون در زیر آوار گرفتار شد و تلاش برای نجات آغاز شد. این درحالی است که هیچ آسیبی به راننده بیل مانیکی وارد نشد و وی در سلامت کامل قرار دارد.»

ازدواج قربانی اسیدپاشی‌های سریالی اصفهان

شهروند|  مرضیه ابراهیمی که چندی پیش در اصفهان مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود و سمت چپ صورتش سوخته بود، ازدواج کرد. مرضیه ابراهیمی در جریان اسیدپاشی یکی از قرنیه‌هایش را از دست داد و بدنش نیز بشدت آسیب دید و یک قسمت از سرش سوراخ شد. او چهارمین قربانی مهرماه ٩٣ اصفهان بود. مرضیه پیش از این به «شهروند» گفته بود: «نگاه‌های مردم عذابم می‌دهد. از همه بدتر زندگی آینده‌ام است. آن زمانی که این اتفاق برایم افتاد، ٩ماه بود که عقد کرده بودم. بعد از آن اتفاق خانواده شوهرم گفتند كه اگر قرار است جدا شویم، بهتر است هرچه زودتر این اتفاق بیفتد تا این‌که شوهرم در نیمه راه رهایم کند. با این حال شوهرم در کنارم ماند و هنوز هم در کنارم است. زندگی مشترک ما به خاطر درمان‌های من هنوز شروع نشده است و من نگران آینده‌ام هستم.» تا این‌که درنهایت مرضیه ابراهیمی در سن 25سالگی زندگی مشترک با همسر خود را آغاز کرد.

 وقوع سیل در شهرستان اهر

تسنیم|  وقوع سیل خسارت شدیدی به عشایر شهرستان اهر وارد کرد.   سیل بامداد جمعه به چهار خانواری که به کمپ سد ستارخان کوچ کرده بودند، خسارت وارد کرد که براساس گزارش دریافتی، چادر و لوازم زندگی این خانوارهای عشایری اسیر سیل شده است. اصغر رسولی، معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر در تشریح سیل بامداد جمعه گفت: «بر اثر وقوع سیل طغیان‌گر در کمپ سد ستارخان شهرستان اهر به خانوار عشایری که در این محل ساکن بودند، خسارت قابل‌توجهی وارد کرد.» وی با اشاره به این‌که خوشبختانه سیل شب گذشته در شهرستان اهر تلفات جانی نداشت، افزود: «تلفات حیوانی به چهار خانوار عشایری وارد و چادرهای آنها را سیل برد ولی در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی وارد نشد. پس از این‌که عشایر سیل‌زده اسکان اضطراری یافتند، در بین سیل‌زدگان 4 عدد چادر، 18 تخته پتو و مواد غذایی توزیع شد که مرحله دوم توزیع مواد غذایی و وسایل مورد نیاز سیل‌زدگان روز شنبه ارسال می‌شود.»

تصادف خونین در میدان تجریش
شهروند|  سرعت سرسام‌آور یک راننده، عابرپیاده را به لاین مخالف خیابان پرتاب کرد.
راننده سواری تویوتا که با سرعت زیادی از میدان تجریش به طرف جنوب حرکت می‌کرد، با یک عابرپیاده در خط‌‌کشی عابر بشدت تصادف کرد. شدت این تصادف که ساعت 14 دیروز در نزدیکی میدان تجریش تقاطع خیابان سرشار اتفاق افتاد، به حدی بود که عابر بیهوش شد و به سختی نفس می‌کشید، به‌طوری که ماموران اورژانس با توجه به بسته‌شدن مسیر تنفس مرد مجروح ناگزیر به بازکردن مجرای تنفس وی از گردن شدند. بنا به گفته پزشک که فرد مجروح را معاینه کرده بود، احتمال زنده‌ماندن این مجروح کم است. در این میان راننده خاطی هنگامی که با اعتراض مردم در مورد سرعت زیادش روبه‌رو شد، به اتفاق مردی که ادعا می‌کرد برادر راننده خاطی است، به مردم حمله کرد. 


تعداد بازدید :  571