شماره ۱۲۳۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

اورتون رونی را جریمه کرد| باشگاه اورتون هم بعد از محکومیت وین رونی توسط دادگاه به خاطر رانندگی در شرایط مستي،‌ این ستاره انگلیسی را جریمه کرد. اورتون به خاطر اتفاقات غیرورزشی زندگی رونی که فوتبال او را تحت‌تأثیر قرار داده است، حقوق دو هفته او معادل 300‌هزار پوند را کسر و به مرکز خیریه اهدا کرد.
پیام بوفون برای یوونتوس| مانوئل نویر، سنگربان بایرن‌مونیخ با بدشانسی مواجه شده است. او که به‌تازگی از دوران آسیب‌دیدگی‌ رهایی یافته بود، باز هم مصدوم شد تا به احتمال خیلی زیاد کل فصل را از دست دهد. جیان لوئیجی بوفون، تکت با صدور پیامی برای نویر آرزوی سلامتی کرده و گفته است: «امیدوارم که تو را به‌زودی در میادین ببینم.»
تمدید قرارداد رئال با خطوط هوایی امارات| نشریه مارکا اعلام کرد که باشگاه رئال‌مادرید قرارداد خود را با اسپانسر پیراهنش، خطوط هوایی امارات تا‌ سال 2022 تمدید و به موجب این قرارداد سالانه 70‌میلیون یورو از این شرکت اماراتی دریافت خواهد کرد. به این ترتیب کهکشانی‌ها از حیث کسب درآمد سالانه از اسپانسر پیراهن از دو رقیب اصلی خود، یعنی بارسلونا و منچستریونایتد سبقت گرفتند. به‌زودی قرارداد رئال‌مادرید با آدیداس هم تمدید خواهد شد که رکورد قراردادهای تجاری البسه ورزشی را جا‌به‌جا می‌کند.
جمع‌آوری امضا برای برکناری رئیس بارسا| آگوستی بندیتو، یکی از کاندیداهای دوره قبلی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تا کنون بیش از 10‌هزار امضا برای برگزاری یک همه‌پرسی در خصوص صلاحیت یا عدم صلاحیت خوسپ ماریا برای تداوم فعالیت به‌ عنوان رئیس آبی‌و‌اناری‌ها جمع‌آوری کرده است. البته بندیتو حداقل به 16‌هزار و 570 امضا نیاز دارد تا این همه‌پرسی برای برکناری رئیس بارسا به نتیجه برسد. طبق اعلام بندیتو، او کمتر از دو هفته دیگر وقت دارد که امضا‌های لازم را جمع‌آوری کند (تا دوم اکتبر) و این در حالی است که باشگاه بارسلونا مدت باقیمانده بندیتو را تا 27 سپتامبر (6 روز دیگر) می‌داند.
درخواست رسمی برای کاهش تعداد تیم‌های سری آ| سری آ ایتالیا در طول سالیان تغییرات بسیاری داشته و تا ‌سال 1988 با 16تیم برگزار می‌شد؛ ولی از آن ‌سال تعداد تیم‌ها به 18 تیم افزایش یافت و پس از آن در‌ سال 2004، تعداد تیم‌ها به 20 تیم رسید. حال اوریلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی که در فدراسیون فوتبال ایتالیا هم مسئولیت دارد،‌ رسما درخواست کرد شرایطی فراهم شود تا سری آ با حضور 16 تیم برگزار شود.

 


تعداد بازدید :  295