شماره ۱۲۳۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
اعتراض‌ها صدای وزیر ورزش را درآورد
سلطانی‌فر: من پرسپولیسی‌ نیستم!

شهروند| مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان دیروز مجبور شد به اعتراض هواداران استقلال در فضای مجازی پاسخ بدهد. او ضمن رد شایعه علاقه‌اش به پرسپولیس اعلام کرد كه نگاهش به سرخابی‌های پایتخت کاملا یکسان است.
اعتراض شدید هواداران
ناکامی‌های استقلال از یک طرف و اتفاقات برنامه نود گذشته از طرف دیگر باعث شد تا هواداران ناراضی آبی‌پوش در فضای مجازی بشدت نسبت به عملکرد وزیر ورزش موضع بگیرند. تعداد زیادی از استقلالی‌ها در روزهای گذشته به صفحات شخصی وزیر ورزش و حتی رئیس‌جمهوری رفتند و انتقادهایی را درباره اقدامات متفاوت سلطانی‌فر نسبت به استقلال و پرسپولیس مطرح کردند. این هواداران اعتقاد داشتند وزیر ورزش علاقه بیشتری به پرسپولیس دارد و مسائل مربوط به استقلال برایش اهمیتی ندارد. حتی شایعاتی درباره تجمع هواداران آبی مقابل وزارت ورزش هم شنیده شد که درنهایت شکل عملی به خود نگرفت.
واکنش وزیر ورزش
اعتراض‌های هواداران استقلال واکنش وزیر ورزش را در پی داشت. سلطانی‌فر که در روزهای گذشته جلساتی را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کرده بود، درباره موضوعات مربوط به علاقه‌اش به پرسپولیس گفت: «همه‌ رویدادهای ورزشی را در حد زمانی که داشته باشم، دنبال می‌کنم و اگر زمان تماشا نداشته باشم نیز شب حتما از طریق اخبار نتایج را دنبال خواهم کرد. رنگ سفید تیم‌ملی فوتبال رنگ مورد علاقه من است؛ رنگ‌های دیگر خیلی برای من در جهت این‌که بگویم طرفدار تیم خاصی هستم کاملا غیر قابل قبول است. هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بنیاد فوتبال ما هستند البته همه باشگاه‌ها در حال ‌حاضر وضع خوبی در لیگ دارند و مسابقات خوبی را انجام می‌دهند. بالاخره همیشه یک قطب سومی در کنار این دو تیم وجود داشته است، یک زمانی تیم پاس، سپاهان و... بودند که به فوتبال ایران کمک می‌کردند.» او افزود: «هر زمان که حال این دو باشگاه خوب باشد، حال تیم‌ملی فوتبال خوب است. هیچ گرایشی به هیچ تیمی ندارم و وظیفه، مسئولیت و گرایشم این است که به هر دو تیم کمک و پشتیبانی کنم؛ چرا که کمک به رشد این دو تیم، کمک به رشد تیم‌ملی است و کمک به افتخارآفرینی در سطح فوتبال آسیا و جهان است. با توجه به این‌که این دو تیم بیشترین هوادار را در سطح کشور دارند، حل مسائل و مشکلات این دو تیم برایم مهم است که به‌گونه‌ای حل شود که این دو تیم همیشه در وضع خوبی قرار داشته و پیروزی‌های خوبی به‌ویژه در مرزهای بین‌المللی کسب کنند که باعث عزت و افتخار ما شوند. وظیفه من کمک به ارتقا و رشد هر دو تیم سرخابی است.»


تعداد بازدید :  388