شماره ۱۱۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
خارج از گود‌

اطلاعیه سازمان لیگ درباره درآمد پرسپولیس از بلیت‌فروشی| سازمان لیگ فوتبال ایران میزان درآمد بلیت‌فروشی باشگاه پرسپولیس در لیگ شانزدهم را اعلام کرد. بر این اساس، پرسپولیس در فصل گذشته در 15 مسابقه لیگ برتر میزبان بود. یک بازی هم از داشتن تماشاگر محروم بود. بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان بدون تماشاگر برگزار شد. آمار دقیقی که ناظران سازمان لیگ از تعداد تماشاگران پرسپولیس در 14 بازی گزارش داده‌اند، 658‌هزار و 500 نفر بوده است. پرسپولیس فصل گذشته در جام حذفی هم به دلیل حذف زودهنگام تماشاگری نداشت. فصل گذشته 512‌هزار و 648 قطعه بلیت برای مسابقات پرسپولیس فروخته شده که درآمد حاصل از فروش این تعداد بلیت، 4‌میلیارد و 400‌میلیون تومان است که پس از کسر 35‌درصد شرکت برهان مبین، هزینه‌های نیروی انتظامی، شرکت واحد اتوبوسرانی، 10‌درصد فدراسیون فوتبال، 5‌درصد سازمان لیگ و 5‌درصد هیأت فوتبال درآمد حاصله پرسپولیس از این رقم 2‌میلیارد و 200‌میلیون تومان بوده است.
قهرمانی کوراش ایران در مسابقات آسیایی|  پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی کوراش جوانان آسیا جمعه 20مردادماه با حضور 70 ورزشکار از 11 کشور به میزبانی سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید. براساس این گزارش، در پایان این رقابت‌ها تیم کشورمان با 3 طلا، 4 نقره و 4 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد. ازبکستان با 3 طلا و یک نقره نایب قهرمان شد و ترکمنستان با طلا، یک نقره و 8 برنز در جای سوم قرار گرفت. کره‌جنوبی با یک نقره و یک برنز چهارم شد و تایوان با یک برنز در جای پنجم ایستاد.
تایید پیش‌نویس اساسنامه کمیته المپیک توسط  IOC | جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور اعضا برگزار شد و در مهمترین اتفاقی که در این جلسه رخ داد، اعلام این بود که پیش‌نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک مورد تصویب IOC قرار گرفته است. وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون‌ها را به تصویب هیأت دولت برساند، به نظر می‌رسد تأکید کمیته ملی المپیک بر این موضوع به معنی تصویب تغییرات در مجمع عمومی فدراسیون‌هاست.

 


تعداد بازدید :  321