شماره ۱۱۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
بررسی عملکرد 4 تیمی که طرفداران فوتبال را شگفت‌زده کردند
سورپرایزهای لیگ برتر هفدهم

شهروند|  بعد از گذشت 3 هفته از لیگ هفدهم، می‌توان گفت 4 تیم شانس دارند خود را به‌عنوان شگفتی‌ساز این فصل فوتبال ایران معرفی کنند.
پارس جنوبی جم
تیم تازه‌وارد لیگ برتری که قبل از صعودش به لیگ هفدهم شاید کمتر کسی نام آن را هم شنیده بود، با 2 برد و یک تساوی در رده دوم جدول جای گرفته و بدون هیچ بازیکن اسم و رسم‌داری به درخشش خود ادامه می‌دهد. شاگردان مهدی تارتار بعد از 2 برد متوالی در خانه سپاهان به تساوی رسیدند تا همچنان به آینده و رقم زدن شگفتی‌های بزرگتر امیدوار باشند.
سایپا
با این‌که علی دایی معمولا اوایل هر فصل خوب نتیجه می‌گیرد و در نیم‌فصل دوم تیمش افت می‌کند، می‌توانیم امیدوار باشیم حساب این سایپا از سایر تیم‌های یک دهه اخیر او جدا باشد. نارنجی‌پوشان با تکیه به بازیکنان جوان به یاد خاطرات یک دهه قبل که با آقای گل فوتبال جهان جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند، نمایش خوبی در لیگ هفدهم داشتند و امیدوار به قرار گرفتن در میان مدعیان هستند. علی دایی جدالی کلیدی مقابل استقلال خواهد داشت که می‌تواند بار دیگر شایستگی خودش و شاگردانش را ثابت کند.
نفت آبادان
کمتر کسی تصور می‌کرد نفت آبادان را بعد از گذشت 3 هفته در رده چهارم جدول ببیند، اما این اتفاق با تیم متحول شده فراز کمالوند و کسب 2 برد از 3 بازی رخ داده است. تماشاگران آبادانی که عاشق تیمشان هستند، این روزها با داشتن 3 بازیکن برزیلی امیدوارند فوتبال درون زمین هم برایشان برزیلی پیش برود و آنها بتوانند بعد از سال‌ها انتظار یکی از مدعیان بالای جدول در پایان لیگ باشند، نه این‌که برای نیفتادن تلاش کنند.
پدیده
با این‌که رضا مهاجری و تیمش از 3 هفته ابتدایی فقط 4 امتیاز به دست آوردند، خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند، این تیم می‌تواند مثل نامش در این فصل پدیده باشد. این تیم مشهدی که تا به این‌جای لیگ، عجیب‌ترین نتیجه را با شکست 4 بر صفر سپاهان رقم زده، با ادامه نمایش خوب خود می‌تواند یکی از شگفتی‌سازان لیگ هفدهم لقب بگیرد.


تعداد بازدید :  345