شماره ۱۱۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
ورزش جهان

روس‌ها مدال‌های المپیک را پس ندادند| دوومیدانی‌کار روس که باید مدال‌های المپیک خود را به دلیل دوپینگ بازگردانند، از این کار سر باز زده‌اند. تاتیانا فیرووا، دونده روس که در المپیک پکن و لندن مدال کسب کرده بود، یکی از این ورزشکاران بوده که درباره پس ندادن مدال خود گفته است: «من نمی‌خواهم مدال‌هایم را پس بدهم زیرا فکر می‌کنم که هیچ‌کس دیگری شایستگی این مدال‌ها را ندارد.» گفتنی است این اتفاق می‌تواند محرومیت‌های سنگین‌تری برای روسیه به دنبال داشته باشد.
فوتبال ورزش غیر قابل اعتماد مردم انگلیس| آمارها نشان داده که 62‌درصد مردم انگلیس معتقدند فساد مالی در فوتبال بسیار نگران‌کننده است و فوتبال غیر قابل اعتمادترین ورزش است. دلیل غیر قابل اعتماد‌بودن فوتبال، احتمال وجود فساد، تقلب و پنهانکاری در این ورزش عنوان شده است. قابل ‌اعتماد‌ترین ورزش‌ها در انگلیس دارت، گلف، راگبی و اسنوکر شناخته شده‌اند.
تمدید قرارداد زیدان تا 2020| منابع نزدیک به باشگاه رئال‌ مادرید اعلام کرده‌اند که زین‌الدین زیدان در شرف عقد قراردادی جدید قرار دارد که او را برای سه فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو نگه می‌دارد. موفقیت‌های خیره‌کننده زیدان باعث شد که هیأت‌مدیره باشگاه با طرح تمدید قرارداد او را مصوب کند و به این ترتیب زیدان تا‌ سال 2020 سرمربی رئال‌مادرید باقی خواهد ماند.
تمایل زلاتان برای قرارداد دوباره با یونایتد| مورینیو، مربی منچستریونایتد اعلام کرد که این باشگاه مذاکراتی را با مهاجم سوئدی‌اش زلاتان ابراهیموویچ، برای عقد یک قرارداد جدید آغاز کرده است و این مهاجم سوئدی هم تمایل رسمی خود را برای عقد قرارداد دوباره با یونایتدی‌ها اعلام کرده است.
توران به تیم‌ملی ترکیه بازگشت| آردا توران اعلام کرد كه پس از صحبت با سرمربی جدید تیم‌ملی ترکیه تصمیمش مبنی بر خداحافظی از تیم‌ملی را تغییر داده است. او پس از تساوی بدون گل ترکیه مقابل مقدونیه به خاطر درگیری با یک خبرنگار از اردوی کشورش اخراج شد و بلافاصله از تیم‌ملی خداحافظی کرد.


تعداد بازدید :  403