شماره ۱۱۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
بازیکن قربانی علیه مدیرعامل فولاد موضع گرفت
افشاگری درباره کارت‌های پایان خدمت جعلی

شهروند| حدود 3‌سال قبل بود که بحران کارت‌های پایان خدمت جعلی فوتبال ایران را فرا گرفت؛ اتفاقی که طی آن کارت معافیت و پایان خدمت جعلی حدود 130 بازیکن فوتبال باطل شد. جنجال‌های آن روزها حالا فروکش کرده و دیگر کمتر کسی درباره بحران فوتبال ایران بعد از جام‌جهانی صحبت می‌کند. حالا اما با گذشت زمان زیاد از آن روزها، یکی از بازیکنانی که قربانی این ماجرا بود، دست به افشاگری در این خصوص زده است.
حرف‌های بازیکنان سابق فولاد
اکثر بازیکنانی که کارت پایان خدمت یا معافیت جعلی داشتند، اهل خوزستان بودند. فوتبالیست‌هایی که تعداد زیادی از آنها عضو فولاد نوین یا فولاد خوزستان بودند اما هرگز مشخص نشد آنها چگونه دست به این کار زدند. یکی از این بازیکنان سروش سعیدی بود.‌ هافبک جوان آن روزهای فولاد خوزستان که حالا دست به افشاگری درباره کارت‌های جعلی زده است. او در این خصوص مدیرعامل کنونی باشگاه فولاد را نیز متهم کرده است. سعیدی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: «متأسفانه آقای اژدری‌زاده مدیرعامل کنونی فولاد، زمانی که در فولاد نوین بودم برای من از طریق یکی از بازیکنان سابق فولاد نوین کارت پایان خدمت گرفتند، من در آن مقطع سنی نداشتم و گول سیاه بازی‌های وی را خوردم، بختیار رحمانی و امثال من از جریان کارت‌های پایان خدمت خبر داشتیم. بنده در دادسرای نظامی اسمی از این آقایان نبردم و خودم را مقصر معرفی کردم تا اینها به کارشان ادامه دهند اما از اعتماد ما سوءاستفاده کردند. درخصوص تمام حرف‌ها و کارت پایان خدمت آماده رودرو شدن هستم تا با مدرک آنها را محکوم کنم.»
 لزوم ورود فدراسیون فوتبال
این صحبت‌ها درحالی مطرح شده که در گذشته نیز بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، سروش رفیعی،‌ شهاب کرمی و... هرگز حاضر نشدند درباره عوامل فوتبالی که آنها را در دام کارت‌های جعلی انداختند، صحبتی انجام دهند. آنها همیشه در مصاحبه‌های خود به پاسخ‌دادن درباره این موضوع طفره رفتند اما این‌که تعداد بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان که کارت‌شان جعلی بود، ‌بیشتر از همه باشگاه‌ها بود، خیلی چیزها را اثبات می‌کرد. حالا که سروش سعیدی این صحبت‌ها را درباره مدیرعامل فولاد مطرح کرده، ‌شاید لازم باشد مسئولان فدراسیون فوتبال ورود کنند و از اصل ماجرا باخبر شوند و مردم را نیز در جریان بگذارند. جمله پایانی بازیکن سابق فولاد در این خصوص بسیار واضح است: «من هرگز اهل حاشیه نبوده و نیستم اما این آقایان حق بازیکنان زیادی مثل مرا خوردند و باعث نابودی فوتبالشان شدند. فکر هم می‌کنند زرنگ هستند اما من با سند حرف‌هایم را اثبات می‌کنم.»


تعداد بازدید :  374