شماره ۱۱۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
تجلیلی دیگر از تارانتینو

شهروند| برنامه نکست‌فست انستیتو ساندنس از کوئنتین تارانتینو، کارگردان محبوب سینما تجلیل کرد. در این برنامه همچنین یک نسخه ۳۵ میلیمتری از فیلم سگدانی وی به مناسبت بیست و پنجمین ‌سال ساخته شدنش به نمایش درآمد.
ورایتی در این مورد گزارش می‌دهد که تارانتینو در این برنامه ضمن تقدیر از تیم راث و مایکل مدسن، دو بازیگری که در سگدانی و هشت نفرت‌انگیز وی حضور داشتند، گفت: من پسر لس‌آنجلسم، منطورم این است که در تنسی متولد شدم، اما این‌جا آمدم. تارانتینوی محبوب ادامه داد که برای همین هم فیلمش سگدانی درباره جرم و جنایت در لس‌آنجلس است.
تیم راث که در سگدانی و هشت نفرت‌انگیز برای تارانتینو بازی کرده، در ادامه برنامه گفت که با نوشته‌های تارانتینو کاری متفاوت از آنچه برای دیگر فیلمسازان انجام می‌دهد، شکل می‌گیرد. او گفت: نخستین وجه شاخصه تارانتینو برای من نوشته‌هایش است. من اول او را ندیده بودم بلکه با نوشته‌اش با او آشنا شدم، بعد دیدمش. انرژی فوق‌العاده و انسانیت شگفت‌انگیز او را در نوشته‌هایش دیدم.مایکل مدسن نیز روی صحنه گفت که تارانتینو در فاصله ۲۰ سالی که بین سگدانی و هشت نفرت‌انگیز فاصله بوده هیچ تغییری نکرده است. او همچنان عاشق فیلم ساختن است، همچنان بچه‌ها را دوست دارد و قلب بزرگی دارد و عاشق سینماست. وی افزود: فیلمی وجود ندارد که ساخته شده باشد و تارانتینو از آن اطلاعاتی نداشته باشد، از بازیگران و کارگردانش گرفته تا هر نوع شناخت دیگری درباره آن.گفتنی است، تاکنون تارانتینو نامزد پنج جایزه اسکار شده و دو جایزه را برای فیلمنامه‌های پالپ فیکشن و جانگوی آزاد شده دریافت کرده است.


تعداد بازدید :  515