شماره ۱۱۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
ویترین خانواده

متقاضیان وام ازدواج تعجیل کنند

مهر| مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی بر استفاده هرچه سریع‌تر زوج‌های جوان از فرصت استثنایی و بسیج نظام بانکی کشور برای وام ازدواج تأکید کرد و گفت: متقاضیان دریافت وام ازدواج هرچه زودتر تشکیل پرونده دهند.
علی‌اصغر میرمحمدصادقی با اشاره به مهلت باقیمانده برای استفاده متقاضیان دریافت وام ازدواج گفت: نظام بانکی کشور اکنون آماده پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج با سهل‌ترین شرایط به متقاضیان است و به همین دلیل یک فرصت مناسب پیش روی زوج‌های جوان قرار گرفته تا در کمترین زمان ممکن و با شرایط مناسب، هر یک ده‌میلیون تومان از شبکه بانکی، وام ازدواج
 دریافت کنند.
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان این‌که اجرای این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: براساس آمارهای رسمی هر یک از بانک‌های مشارکت‌کننده در این طرح، اکنون شرایط خوبی برای پرداخت تسهیلات مهیا است و آمارهای نظام بانکی نیز گویای آن است که بالغ بر ۱۲۰‌هزار فقره تسهیلات ازدواج در همین مدت زمان کوتاه پرداخت شده است.

واریز یارانه نقدی ۲۶ مردادماه

مهر| یارانه نقدی مردادماه، بیست و ششم این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. مبلغ یارانه نقدی، ۴۵۵۰۰ تومان همانند ماه‌های گذشته است.

برگشت اضافه پرداخت مسکن مهر

تسنیم| مدیرعامل شرکت عمران پردیس از بازپرداخت اضافه واریزی متقاضیان مسکن مهر پردیس خبر داد و با اشاره به دستگیری برخی افراد به جرم اخاذی میلیاردی از متقاضیان گفت: برخی پیمانکاران مسکن مهر برای متقاضیان
 کیسه دوخته‌اند.
سعید غفوری بیان کرد: به بانک تعهد داده‌ایم که پایان کار واحدها را اخذ می‌کنیم و بانک مسکن در قبال این تعهد با دریافت سفته روند فروش اقساطی واحدها را باید انجام دهد. غفوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که با توجه به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر این شهر شماری از متقاضیان اضافه بر آورده خود واریزی داشته‌اند برای این مسأله چه اقدامی انجام می‌دهید، افزود: برای این کار پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و در آینده نزدیک هر کسی اضافه واریز داشته به آنها برگردانده می‌شود. او در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان  اینکه «از مردم خواهش می‌کنم واحدهای خود را ارزان نفروشند» گفت: دست‌هایی در کار است که برخی واحدهای متقاضیان مسکن مهر را ارزان بفروشند و به ما دستور دادند که در شبکه‌های اجتماعی گروه‌هایی برای پاسخگویی راه‌اندازی شود که این کار را در تلگرام انجام داده‌ایم.


تعداد بازدید :  341