شماره ۱۱۵۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير
صفحه را ببند
خارج از گود‌

استقبال بی‌نظیر از علی دایی در اردبیل| تیم فوتبال سایپا که 4 روز پیش از این اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را در اردبیل آغاز کرد هنوز هم مورد استقبال هواداران اردبیلی است و در این میان علی دایی که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های استان اردبیل محسوب می‌شود در هر کدام از جلسات تمرینی مورد استقبال شدید هواداران خود قرار می‌گیرد.
ورزشگاه امام‌رضا(ع) نمی‌تواند میزبان لیگ برتر باشد| با وجود تبلیغات انجام شده روی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و این‌که گفته می‌شد بازی‌های دو تیم مشهدی در لیگ هفدهم در این ورزشگاه برگزار می‌شود اما مسئولان سازمان لیگ دیروز اعلام کردند ورزشگاه تازه تأسیس مشهد شرایط میزبانی ندارد. سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این‌خصوص گفت: «ورزشگاه ثامن‌الأئمه(ع) مشهد نواقص زیادی دارد و این نواقص سبب می‌شود تا مجوز برگزاری دیدارهای لیگ برتر در این استادیوم صادر نشود. چمن، اسکوربورد و نور ورزشگاه مهم‌ترین مشکلات هستند.»
یک‌سال زندان برای دی‌ماریا| آنخل دی‌ماریا، ‌هافبک پاری‌سن‌ژرمن که پیش از این به تخلف مالیاتی متهم شده بود، پس از اعتراف به تخلف خود از سوی دادگاهی در اسپانیا به یک‌سال زندان و پرداخت جریمه نقدی 1.76‌میلیون پوند محکوم شد، هرچند به نظر نمی‌رسد این‌ هافبک آرژانتینی پشت میله‌های زندان قرار بگیرد. با توجه به قوانین اسپانیا کسانی که برای اولین بار به حکم زندان زیر 2‌سال محکوم می‌شوند، می‌توانند با پرداخت جریمه نقدی حکم زندان خود را به نوعی بخرند.
ایران شانس سی‌ویکم قهرمانی در جام جهانی| سایت «بلیچر ریپورت» جدیدترین پاور رنکینگ جام‌جهانی را براساس آخرین دور از رقابت‌های مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 منتشر کرد که بر این اساس تیم‌های برزیل، آلمان و اسپانیا به ترتیب در جام‌جهانی پیش‌رو شانس‌های اول تا سوم قهرمانی هستند. تیم ملی فوتبال کشورمان هم در این رده‌بندی، جایگاهش دستخوش تغییر نشده و همچنان شانس سی‌ویکم قهرمانی در جام‌جهانی 2018 در بین 32 تیم است.


تعداد بازدید :  365