شماره ۱۱۵۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير
صفحه را ببند
بازیگر لینکلن بازنشسته شد

شهروند| دنیل دی لوییس شصت‌ساله که تنها بازیگر تاریخ سینماست که سه جایزه اسکار در کارنامه دارد با دنیای بازیگری خداحافظی کرد.
ورایتی در این‌باره نوشت بازیگر فیلم‌های خون به پا خواهد شد و لینکلن که به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین و گزیده‌کارترین بازیگران نسل خودش شناخته می‌شود، در اقدامی غافلگیرکننده خودش را بازنشسته اعلام کرد. در كارنامه این بازیگر از بازی در نقش رئیس‌جمهوری و نویسنده گرفته تا سردسته تبهکاران به چشم می‌خورد، هیچ دلیل مشخص و واضحی برای تصمیم عجیب و ناگهانی خود عنوان نکرد.
سخنگوی دی لوییس هم در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داد، اشاره‌ای به دلیل تصمیم دی لويیس نکرد: دنیل دی لوییس از این پس به‌عنوان بازیگر کار نخواهد کرد. او بی‌نهایت قدردان همه همکارانش و مخاطبانش در طول این سال‌هاست. این یک تصمیم شخصی است و توضیح بیشتری در این زمینه نه از سوی دی لوییس و نه هیچ‌یک از نمایندگانش ارایه نخواهد شد.
دی لوییس آخرین‌بار با درام تاریخی لینکلن استیون اسپیلبرگ موفق به دریافت جایزه اسکار شد. دی لوییس پیشتر برای بازی در فیلم‌های خون به پا خواهد شد و پای چپ من نیز اسکار گرفته بود. او برای دار و دسته نیویورکی و به نام پدر نیز کاندیداي دریافت این جایزه بود.

 


تعداد بازدید :  388