نتایج رتبهبندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال ۹۵ در حوزههای ثابت و سیار براساس الگوی بومی رگولاتوری اعلام شد. محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک با اعلام این خبر افزود: این موفقیت در راستای تبدیل شدن این شرکت به مطلوبترین اپراتور ارایه دهنده خدمات ارتباطی به عنوان چشم انداز آسیاتک تا سال 1400 به دست آمده است. وی با اشاره به تلاش مضاعف پرسنل آسیاتک، ارتقای زیر ساخت ها ، کسب و بومی سازی دانش و تخصص روز دنیا، جوان گرایی و استفاده از متخصصین داخلی به همراه بکارگیری آخرین فن آوری های موجود در دنیا به عنوان اصلی ترین دلایل کسب این عنوان افزود: سرعت رشد و به کار گیری شاخصه های علمی در شرکت آسیاتک به صورت چشمگیری در حال افزایش است. یوسفی زاده ادامه داد: ارزیابی، رتبهبندی و انتخاب اپراتورهای برتر در حوزههای ثابت و سیار برای هفتمین سال پیاپی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مشارکت حداکثری اپراتورها و با تاکید بر معیارهای افزایش رضایت مشترکین، تعامل با رگولاتوری، ایجاد فضای رقابتی سالم، قانونمداری، رعایت الزامات پروانهای و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال ۹۵ انجام پذیرفته است. مدیر عامل آسیاتک افزود: نقش رگولاتوری به عنوان برنامه ریز و ناظر اصلی این مدل، نقشی بی بدیل و انکار نشدنی است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اعمال ارزیابی هایی تخصصی متشکل از سه معیار توانمندساز (برنامه ریزی قانون مدار، فرایندهای سازمانی و بستر سازی ارتقای کیفیت سرویس) و سه معیار نتایج (رگولاتوری و جامعه، مشتریان و نتایج عملکردی) و ۲۱ زیر شاخص، یکی از به روزترین و جامع ترین مدل های کاربردی در این زمینه را اراdه و اجرا کرده است.