شماره ۱۱۵۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير
صفحه را ببند
ورزش جهان

احتمال اثبات تخلفات کریس رونالدو| مونیکا گومس فرر، قاضی دادگاه منطقه پوسوئلوی مادرید که مسئولیت رسیدگی به پرونده کلاهبرداری مالیاتی 14.7‌میلیون یورویی کریستیانو رونالدو را برعهده دارد، با تأیید شکایت دادستانی مادرید علیه این بازیکن پرتغالی براساس گزارش‌های دریافتی از اداره مالیات اسپانیا، از احتمال اثبات تخلفات او خبر داد. او رسما اعلام کرد:   «آمار و ارقام‌ و اطلاعاتی که موجود است، نشان می‌دهد طبق بند 305 قوانین جزایی، احتمال وقوع جرم توسط او خیلی زیاد است.»
تبرئه منچستریونایتد از تخلف در انتقال پوگبا|  فیفا باشگاه منچستریونایتد را از هر گونه عمل غیرقانونی درمورد انتقال پل پوگبا به این تیم تبرئه کرد. پیش از این اسنادی مبنی بر روند غیرقانونی انتقال این ستاره فرانسوی از یوونتوس به منچستریونایتد در تابستان گذشته منتشر شده و قرار بود فیفا به این پرونده ورود کند.
پیرزن ۹۱ ساله، پیرترین ژیمناست فعال جهان| یوهانا کاس ۹۱ ساله، پیرترین ژیمناست جهان است که همچنان می‌تواند حرکات ژیمناستیک را به درستی اجرا کند. نام این ژیمناست در کتاب گینس ثبت شده است. یوهانا کاس، از نوجوانی فعالیت حرفه‌ای خود را در رشته ژیمناستیک آغاز کرده است. او اخیرا در برلین حرکات ژیمناستیک به نمایش گذاشت و مورد تحسین قرار گرفت. نام او در ۸۷ سالگی هم به‌عنوان پیرترین ژیمناست جهان در کتاب گینس ثبت شده بود.
کونته هفتمین مربی گران دنیا|  با توافق رسمی صورت گرفته بین آنتونیو کونته با سران باشگاه چلسی،‌ شایعات درباره احتمال جدایی این مربی از چلسی به پایان رسید. قرارداد جدید بین چلسی و کونته تا‌ سال 2021 خواهد بود و سرمربی ایتالیایی حقوقی معادل 9.5‌میلیون پوند در ‌سال دریافت خواهد کرد و بدین ترتیب تبدیل به هفتمین سرمربی گران‌قیمت دنیای فوتبال خواهد شد.


تعداد بازدید :  281